Business Point 2018 – finále

Business Point 2018 je manažersko-marketingová soutěž pro studenty středních škol, pořádaná Fakultou podnikatelskou Vysokého učení technického v Brně. Letošní ročník soutěže byl zaměřen na téma marketingové aktivity využívající označení místa původu produktů. Soutěžící týmy studentů (celkem 20) v prvním kole ukázaly svoje schopnosti zpracovat projekt na zadané téma. 10 nejlepších týmů postoupilo do Brna na 2-denní finále, kde ukázaly, jak dovedou pracovat pod časovým tlakem a s omezenými možnostmi bez využití ICT. Naši školu i letos reprezentovala trojice žáků TL3 Jakub Gloza, Jan Šefl a Miloš Šula pod názvem Mon(k)ey.

Finálový soutěžní úkol byl náročný – reagovat na výběrové řízení pro využití stého výročí vzniku Československa v rámci nabídky označování produktů. Kluci se s úkolem statečně poprali, navrhli projekt „Hrdé Česko“, který odměňuje tuzemské podniky značkou podle délky působení na českém trhu – zlatá medaile pro podniky s alespoň stoletou tradicí, stříbrná medaile pro podniky s minimálně padesátiletou tradicí a bronzovou pro podniky s pětadvacetiletou tradicí. Nápad a návrh projektu byl velmi zdařilý, vymykal se postupům ostatních soutěžních týmů, nicméně vítězství z loňska se neopakovalo.